Alla inlägg under september 2011

Av Gun Davidsson - 27 september 2011 11:30

Sitter här i nattsärken ock ska skriva lite.  ska till vattengympa om en stund.

I går var jag hos tandläkaren igen,fick göra avtryck på över o underkäken...i en blå gegga.nästa gång blir det provning ,proffesorisk en protes som görs i boxholm.solade i går 3 min på fontänen,kände att det brände lite i ansiktet framåt kvällen....i helgen var Ingela hos mej med sina hundar Rut o Alice..trevligt med sällskap..

nähä dags att göra sej klar.hejsan hoppsan.  

Av Gun Davidsson - 21 september 2011 13:20

O, regnet det bara öser ner.. ..o jag har varit hos tandläkaren igen...

Dragit ut en tand med roten .sitter här med bomull i käften.så det inte blöder.

Hungrig o törstig men får inte äta än..tror ja intar ryggläge en stund. ..






Av Gun Davidsson - 18 september 2011 22:01

Jaha ja så var den här helgen över oxå...i går fick jag läsa på facebook att

Elisabeth O Rickard hade förlovat sej trevligt..   Var på naturcentrum och

strosade runt jättefint väder.smakade på veg mat som ljunkan lagade där.mycke folk,träffade helmi ,solveig.och en ny donna som hette lena.hon var festlig...

sen kom birgitta oxå.kul eftermiddag, mycke tjatter..plockade med oss äpplen

  hem...                       Söndag:  Birgitta o ja cyklade till vidingsjö gick tipspromenad, vann 20 kr.fantastikt.............Väl hemma sen tog ett bad o koka mej lite kaffe..mörkt ute  o det regnar.. . Goafton..

Av Gun Davidsson - 14 september 2011 21:59

Har varit på ett föredrag i kväll ,med Birgitta Stymne hudläkare.om psoriasis

det kom bara 9 personer det var dåligt..   tog cykeln dit vid garnison

området........................

O fontänen sola 3 1/2 minut.


   I går var det vattengympa igen.


I måndags simmade ja 1 000 m .visst är ja lite duktig .fontänen sola 3 1/2 minut.det är ett evigt flängande hit o dit.ska nog inta ryggläge nu men

först lite gaddborstning. god natt.. i morgon är en annan dag.






Av Gun Davidsson - 10 september 2011 00:22

  Nu  är det höst.september är en trevlig månad.

Ingela och jag har ätit pizza i kväll ,hemskickad inte så dumt.och druckit rött vin därtill... bye bye...........

Av Gun Davidsson - 6 september 2011 23:28

Hejsan Svejsan...I dag var det vattengympa igen 34grader i vattnet riktigt varmt


  o skönt.... av med kläderna in i duschen,på med baddräkt.45 min   pass till lugn musik.det är härligt...Sen ringde Ingela när jag kom hem..ville komma med en försenad present.o det gick ju bra ,vi satt o snackade o drack kaffe.åt lite tårta...skönt att ta det lugnt,disken får vänta tills i möra.. hej då!!! Läggdags.  

Av Gun Davidsson - 2 september 2011 23:10

2 september,min födelsedag..städade av lite snabbt ...åkte till fontänen en stund solade 2 min...sen vidare hem käka lite mat..förbereda   kaffe o tårta mina bästa tjejkompisar kom o grattade,,men det bästa av allt elisabeth o emelia stod utanför min dörr med ett paket ,den lilla människan  så gulligt kan inte glömma den blicken hon hade....tack mina kära vänner för blommor o presenter.Nu är det läggdags .God natt...  

Av Gun Davidsson - 1 september 2011 21:44

I dag är det 1.a september,tiden går så fort fast man inte jobbar men det gjorde det ju förut oxå i och för sig ...idag har jag varit på äldredagen i konsert o kongress.en massa utställare bl.a..mycke folk där..det finns mycket att göra om man vill engagera sej,och va med .Kerstin o jag var o fikade på ett nytt ställe som hette babette.väldigt mysigt .vi satt ute.det var så där i hopplockade stolar o bord ,väldigt fint inne oxå...det blir ett populärt ställe säkert....Gott kaffe. har bakat en kladdkaka.till i morgon... Då är det min dag.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

4 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Min Gästbok

Översätt

RSS

Kaffetaren


Skapa flashcards