Alla inlägg under oktober 2011

Av Gun Davidsson - 27 oktober 2011 21:17

..Tandläkaren idag,efter många veckors väntan har ja nu äntligen fått ordning på tänderna....kändes rätt så bra bara vänja sej nu...Började med en kopp kaffe    på linds för det var jag värd....Strosade runt på stan lite i väntan på Inga-lill vi skulle äta lunch tillsammans..det blev thai mat gott ,starkt som attan..Men gott!!!.I förrgår köpte jag mej en ny dammsugare en Eletrolux,orange fin som snus.den fick hänga med på pakethållaren ,det gick bra kom hem med den i alla fall,och den funkade bra ,den gammla åkte ut..Skönt med grejer som fungerar.   Men nu tror ja visst

det är dags att knyta sej,lite trötter.    God Afton...kommentera gärna i min blogg ni som läser.  

Av Gun Davidsson - 23 oktober 2011 17:53

Oj vad det mörknar fort om kvällarna nu..i dag har varit en härlig vacker solig lugn fin dag helt vindstilla. varit ute 3 timmar i vidingsjö ,mycke folk som var ute o rörde på sej..I går var agnetha o jag på konsert på forumteatern,Magnus Bäcklund kören karuso,O saabs musikår.queen låtar vilket inte ja har lyssnat på direkt,men kände ju igen en hel del...Fullsatt i salongen,vi satt på tredje bänk,såg jättebra...   ..Alltid trevligt med sång o musik.. Trevlig Afton!

Av Gun Davidsson - 14 oktober 2011 08:23

Hallo,hallo..I

Idag vaknade ja lite tidigare för en gångs skull...och dimman låg tät över gräset utanför min balkong.det såg kallt ut....men solen stiger sakta upp   det blir en fin dag..känner mej lite nöjd med gårdagen först stickträff sen tandläkaren,tandregestrering var det i går. ..var på vårdcentralen efter det.ta lite prover. 3 saker på samma dag inte illa.Ska köpa garn i dag till en mössa det är


kallt om hövet.  Nu lite frukost..Trevlig Fredag.  

Av Gun Davidsson - 6 oktober 2011 19:07

Hej lilla bloggen..Här kommer jag igen. Idag var det tandläkarbesök igen mycke spring där.fick göra ett nytt avtryck. som teknikern ska ha.Bara att stå ut nu till det blir klart..lite tomt i käften. Sen blev det en sväng på Lindex,köpte 2 linnen ett svart o ett vitt bra att   ha,lte längre modell....Cykla hemåt träffade Agnetha pratade lite. ...hem och käka lunch.sen in till stan igen,o klippa håret.. Ja det blev väl bra....ja gott folk,,snart blir det kallare då får man ha mössa.  .hejsan,hoppsan...

Av Gun Davidsson - 4 oktober 2011 21:30

I dag var det blaskdax igen.. in i duschen.på med baddräkten..det blåste rejält idag motvind förståss, .men jag kom fram dit jag skulle.Väl hemma igen äta lite lunch.  inga-lill kom sen hämtade sitt oriflame,vi fikade, med en ambrosia typ som ja hann o baka innan.Men den gick att äta den blev lite tjock bara..Inga-lill tyckte den var god i alla fall.hon visade mej hur man kopierar en text...                   nu ska jag väl komma ihåg det...  bye bye...

Av Gun Davidsson - 1 oktober 2011 22:37

Vilket härligt väder det har varit några dagar nu..  har varit på stan o strosat runt lite ..Cyklade in med Birgitta var på garnverket fick lite inspiration....och en sväng på bondens marknad ....sen hem o lagade mat det blev potatismos och falukorv i ugnen.med äpple o ost..det var mumsigt,för mej.....1 oktober i dag tänk va tiden går. tv.n står på en stund till,sen är det godnatt,i morgon är en ny dag...hejs,svejs.....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

4 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Min Gästbok

Översätt

RSS

Kaffetaren


Ovido - Quiz & Flashcards