Alla inlägg under mars 2013

Av Gun Davidsson - 28 mars 2013 21:59

Var på vidingsjö skolan o hälsade på  gamla jobbarkompisar.

S imhallen kvällsbad  väl hemma igen kom det en påskkäring o en liten 

påskgubbe det var Emelia o melvin med sina mammor och Fredrik......Det var ju en

trevlig  överaskning....Bra serie nu om bibeln..på tv måste se den...Glad Påsk alla!!!

  Skriv gärna i min blogg..

 

Av Gun Davidsson - 28 mars 2013 20:46

Kerstin o ja åkte på en thermo resa med Bergkvarabuss till gränna....en trevlig dagsresa med

en massa käringar o en o annan gubbe.  Demonstration av ullprodukter  lite långdraget kan tyckas

Sen var  var på krydderi Krokus    o till slut  Franssons polkagrisar där viköpte godis....Resan 

kostade 150kr kaffe o lunch ingick..i priset.....      .

 

Av Gun Davidsson - 23 mars 2013 23:47

Konsert &kongress i kväll  .."Buskis"Campa i claveret det var riktigt roligt.Många skratt...

 

 särskilt när  dom skojade till det lite extra då hade dom svårt att hålla sej för skratt själva..

  1. då blev det extrapoäng.............  Hemma igen efter en trtevlig kväll!!!!!!    
Av Gun Davidsson - 23 mars 2013 16:24

Har fått sms om att mina glasögon var klara ,så ja var i stan o hämtade dom

dom har lila bågar o lite mönster på sidorna.det gick inte o ta bild på dom blev

inte bra.  

Av Gun Davidsson - 21 mars 2013 17:34

Varit o stickat i dag ....Skulle äta påsklunch idag men kollade i corren det var ju 

blodpudding vilken tur ja ringde o frågade på skolan vi skulle gå till .jag hade fått

fel information  så det skulle vara på onsdag ,men då ska kerstin o jag åka till Gränna.

men får väl se nåsta vecka då om dom kan spara lite till torsdag....hmm

Hade en tid på hud kl 14.00 i dag ska inte vara med i studien mer .har börjat sola

  på fontänen för att få bort mina ibland så kliande o besvärliga utslag....

Gick sen till stan köpte mej en flaska vin,  det ska bli gott tänker öppna den redan

i kväll.. Så gott det ska bli hur sugen kan vara ,  Bye ,bye....

Av Gun Davidsson - 20 mars 2013 23:16

 Orkar inte skriva nu känner jag ....Ville mest kolla hur bloggen såg ut   Elisabeth har 

snyggat till den lite granna...  

Av Gun Davidsson - 20 mars 2013 14:27

Elisabeth här, Gun´s dotter och ägare till Bloggen Det började med ett Knyte... 

Jag har pimpat mamma´s blogg med lite nya färger, hoppas hon blir nöjd 

Av Gun Davidsson - 11 mars 2013 22:43

Måndagkväll på min blogg............

har simmat  i dag igen.. börjat o cykla nu men lite kallt i luften.

Hemma o en stunds vila.Fontänen nästa solat på pso är så jäkla trött

på mina kliande utslag.....1min   i solariet där.det har varit 

för jäkligt en tid nu usch för denna klåda...  .efter det var det årsmöte

celiaki marie morell var mötesordförande.... sen åt vi smörgåstårta o

provade nyheter kex o muffins..men nu är det natti natti  ...TRÖÖTT!!!! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

4 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Min Gästbok

Översätt

RSS

Kaffetaren


Ovido - Quiz & Flashcards