Direktlänk till inlägg 30 maj 2013

Maj månad snart slut!!

Av Gun Davidsson - 30 maj 2013 20:34

V22..Måndag: Var på Supportstugan fick hjälp med att lägga över kort från mobilen 

till ett usbminne....Ja det tog en stund i alla fall.....

Tisdag:På kvällen var jag o agge på friskis o svettis ja hade ett prova på kort.   IW soft

näe det var inget för mej mina ben vek sej blev som gele`` får hålla mej till dans soft i stället..

 

Onsdag :Blev en trevlig kväll agge fixade o bokade biljetter till 4 pers till Åsa o Claes vår 

konsert i i brunnskyrkan Söderköping.Roland Engdahl spelade  o  Claes lirade på  

Han och Åsa sjöng så vackra sånger o tittade ömt på varandra    ..Ja  det var en  fin konsert 

i en liten mysig kyrka.     

 

Torsdag:Var på fysiologiska kliniken  på us 9:15  ekg,blodtryck så trampa cykel .gick väl ganska  bra

hade ju lite träningsvärk i låren sen i tisdags  .bye bye tills nästa gång..  

 
 
Ingen bild

Kerstin.malmberg@gmail.com

31 maj 2013 09:15

Låter som en trevlig vecka även om du fick träningsvärk,man måste ju testa!

Gun Davidsson

14 juni 2013 23:39

Kul att du kommenterar ibland Kerstin....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun Davidsson - 25 juli 2015 11:08

    Lördag förmiddag och jag försöker lösa melodikrysset ,svårt att kocentrera sej när man gör annat     samtidigt...Lite ont i magen har jag tror det är av jordgubbarna jag köpte igår,dom var väldigt söta      o goda...     Åkte Birka med Agne...

Av Gun Davidsson - 5 juli 2015 13:09

    Nu är vi inne i Juli och jordgubbarna är söta o goda endst 20 kronor på torget.      Tandläkaren är avklarad för den här gången....1 Juli var jag och några till i Vadstena      Åkte tåg till Mjölby ,byte i Skänninge ,byte igen där och buss ti...

Av Gun Davidsson - 23 juni 2015 17:20

    Blåst och regn mest hela juni nästan ,ja fast några solglimtar har det ju varit ändå.....12 juni var en riktigt varm dag.     har jag noterat i min kalender.Såg bröllopet mellan Sofia och Carl Philip riktigt trevligt måste ja säga 13 juni    ...

Av Gun Davidsson - 31 maj 2015 19:19

        Men idag kom solen det har varit mycket regnande o kallt nu ett tag hoppas det blir bättre snart.         Den 18 maj fick jag veta att mina barns farfar gått bort han blev ändå 93 år gammal,vi ringde varann         lite då och då det känn...

Av Gun Davidsson - 22 maj 2015 15:35

                 Konstigt väder vi har  mest blåst o regn ,men i går var det en riktigt skön dag.  Tog pendeln till       Norrköping min gamla hemstad    det var vi från stickgänget som åkte 6 st tanter, mötte upp min       syster  där riktigt...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

4 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Min Gästbok

Översätt

RSS

Kaffetaren


Ovido - Quiz & Flashcards