Direktlänk till inlägg 16 maj 2015

16 :Maj... 2015

Av Gun Davidsson - 16 maj 2015 21:11

 Maj månad ock kallt ute vantar behövs ,i alla fall när man cyklar.

  Var inne i stan och tittade på student orkestrarna     .   mycke folk ute 

   på gatorna och busstrafik avstängd några timmar, bjöds på popcorn  ,musik o en hel

  del spex. Trevligt när det händer nåt i stan.Sen blir man ju lite hungrig fram på dan.

   Ulla ,solveig o jag gick och åt en varsin hamburgare ,vi  satt kvar en bra stund och pratade.

   kollade stan lite sen åkte var och en hem  till sej.     en stund .. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun Davidsson - 25 juli 2015 11:08

    Lördag förmiddag och jag försöker lösa melodikrysset ,svårt att kocentrera sej när man gör annat     samtidigt...Lite ont i magen har jag tror det är av jordgubbarna jag köpte igår,dom var väldigt söta      o goda...     Åkte Birka med Agne...

Av Gun Davidsson - 5 juli 2015 13:09

    Nu är vi inne i Juli och jordgubbarna är söta o goda endst 20 kronor på torget.      Tandläkaren är avklarad för den här gången....1 Juli var jag och några till i Vadstena      Åkte tåg till Mjölby ,byte i Skänninge ,byte igen där och buss ti...

Av Gun Davidsson - 23 juni 2015 17:20

    Blåst och regn mest hela juni nästan ,ja fast några solglimtar har det ju varit ändå.....12 juni var en riktigt varm dag.     har jag noterat i min kalender.Såg bröllopet mellan Sofia och Carl Philip riktigt trevligt måste ja säga 13 juni    ...

Av Gun Davidsson - 31 maj 2015 19:19

        Men idag kom solen det har varit mycket regnande o kallt nu ett tag hoppas det blir bättre snart.         Den 18 maj fick jag veta att mina barns farfar gått bort han blev ändå 93 år gammal,vi ringde varann         lite då och då det känn...

Av Gun Davidsson - 22 maj 2015 15:35

                 Konstigt väder vi har  mest blåst o regn ,men i går var det en riktigt skön dag.  Tog pendeln till       Norrköping min gamla hemstad    det var vi från stickgänget som åkte 6 st tanter, mötte upp min       syster  där riktigt...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

4 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Min Gästbok

Översätt

RSS

Kaffetaren


Skapa flashcards