Alla inlägg under juni 2015

Av Gun Davidsson - 23 juni 2015 17:20

    Blåst och regn mest hela juni nästan ,ja fast några solglimtar har det ju varit ändå.....12 juni var en riktigt varm dag.

    har jag noterat i min kalender.Såg bröllopet mellan Sofia och Carl Philip riktigt trevligt måste ja säga 13 juni

    .

    Resa med cinderella  med Mona mycke barnfamiljer var med dom har ju sommarlov nu,Ganska mycket folk

    var det men en del är ju lite överföfriskade...Inget roligt dansant folk,blåsigt på däck .Allsång med Lotta Källström

     det var kul sjunga med,   God mat buffe och vin...Det blir flera tillfällen hoppas på bättre dansfolk......

     Torsdag 17 juni Inga -britt kom över från Norrköping  vi åt sill och potatis midsommarafton  gick till

     Trädgårdsföreningen och tittade på midsommarfirandet .Sen tog vi bussen hem .det var kallt o lite ruggit väder.

     Tittade på tv drack kaffe o likör hemmagjord gräddtårta med jordgubbar ..Det var den kalla midsommaren     

     Söndag 21juni..Min gäst åkte hem jag drog till Tinnis ,träffade Berit där..  Idag skiner solen   .

     Lite otur framåt kvällen gick en tand av  .Har en tid i morgon på smile........  hejs svejs i lingonskogen..





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

4 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Min Gästbok

Översätt

RSS

Kaffetaren


Ovido - Quiz & Flashcards