Alla inlägg under augusti 2011

Av Gun Davidsson - 30 augusti 2011 20:19

Jämmer o elände.tandläkar dax kl 9,00 nu vet jag i alla fall vad som ska göras

det värsta är att det tar sån tid.. men det är väl bara att stå ut o gilla läget.

Idag har det verkligen regnat ordentligt..  men idag började vatten gympa

det var ju trevligt i alla fall. hej o hå..cykla hem i ösregnet.glömde baddräkten kom ja på,tillbaka igen.haha.från det ena till det andra hittade ett recept på

morotsfrallor med solrosfrön...dom blev goda o var lättgjorda  o smaskiga

gott med nåt annat.

Av Gun Davidsson - 27 augusti 2011 20:10

Den tanden gick inte att rädda.fick dra ut den .. .ska tillbaka på 

tisdag morgon,får då höra vad dom har kommit fram till. får gå med glugg

så länge .inte kul men hoppas det går att fixa på nåt sätt..har i alla fall köpt

mej ett par ordentliga skor adidas.sköna att gå i. tog en promenad nu i kväll.

det funkade bra.tralala det blir flera gånger.Trevlig lördagkväll.  

Av Gun Davidsson - 25 augusti 2011 22:18

Har varit hos tandhyginisten i dag har problem med inflammation i käften.men sen är det en tand som jäklaskänner att den sitter väldigt lös nu....får väl ringa i morgon igen det känns inte bra.usch,...när det kändes så bra att gådärifrån i dag men inte nu.tvi vale...

Av Gun Davidsson - 22 augusti 2011 22:07

Helgen har varit bra..bondens marknad på lördan mycke folk  handla lite grönt

o prata med folk....Allsång i domkyrkoparken med åsa sjöberg o ragnar dahlberg

trevligt mycke folk..stadsfest i stan...en massa jippon...åt lunch på ågatan,

med agnetha o hennes mamma..söndagen hade jag ont i magen ,tog det lugnt..Tvättade kl 5...mathias kom ...var ute med hugo.. tittade på tv.

 .måndag röjde vi lite .slängde en del på tippen b.l a min gamla tjock tv..

mathias åkte hem ,kerstin kom en stund vi drack lite  vin chips. 

men nu är jag så trött godnatt...  


.

Av Gun Davidsson - 16 augusti 2011 23:08

Var o simmade i tinnis i dag ,jätteskönt 1.000 m härligt. Sista veckan 

det var ute,o ja har inte varit där förrän i dag,det ångrar jag nu. men men inget

att göra åt nu..Agnetha kom oxå.....på kvällen åkte ja till Mariana o grattade.

hon fyllde 64år...trevligt med god mat o kaffe.   o vin så klart

gott ....



Av Gun Davidsson - 14 augusti 2011 22:39

idag började bondens marknad,det är trevligt att gå runt där,köpte

lite morötter o bönor  o rödbetor....hem käka lite koppla av en stund..

Agnetha o jag cyklade ner till Emmalund.med lite vin o jordgubbar satt

vi på en brygga o njöt av kvällen..... ....sen var det dans till wretas 

en härlig kväll med fullmåne.

söndag..

Sov länge i dag elisabeth ringde 10.40  frågade om jag ville komma o 

fika ,så klart man vill det. åkte tåget.rickard kom o mötte vid station

Träffade barna det var länge sen...gosade med minstingen mmm..

janne o lisa var där oxå.åkte med dom till resecentrum ..där jag hade min

cykel..det var en trvlig helg!!!!   Tack för den!!! 

Av Gun Davidsson - 10 augusti 2011 22:04

Det blev inget loppis i dag.åkte en sväng till Helmi lämnade 2 kort.

Hon hade gäster där dom åt o drack   och hade trevligt.fick en

kram av Helmi o en puss på kinden. ... lilla gulliga Helmi.

gick en liten sväng på stan o kollade lite..sen var det fontänen möte

kl18.00 .hem kokade risgrynsgröt blir till frukost ,blev så sugen...

en massa disk på diskbänken,det får stå till i morgon.orkar inte nu.



  Kommentera gärna om du läser i min blogg .

Av Gun Davidsson - 9 augusti 2011 22:42

Ja det behövs motion...Tog mina stavar gick 45 min kändes riktigt skönt,kom lite regn men va gjorde det...   Kollade upp tider med vattengympa som ja har 

anmält mej till ,börjar v,35 ska bli intressant .kostar 1,000 kr.tror det var 16ggr

Har tvättat några maskiner i kväll...spring upp o ner.men skönt när det är

klart..Det kom en riktig regnskur nu i kväll,skönt man får vara inne då... .men nu är det läggdags.     ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

4 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Min Gästbok

Översätt

RSS

Kaffetaren


Ovido - Quiz & Flashcards