Alla inlägg under augusti 2011

Av Gun Davidsson - 7 augusti 2011 22:41

Mycket regnande i dag,varit inne ,städat badrum  bl.annat.sen det gamla

vanliga mat o disk.....Började läsa en pocket Raines Dagbok,ett unikt

dokument,Raine Gustafssons liv,hemlös 13 år på gatorna i Stockholm.  

Av Gun Davidsson - 6 augusti 2011 22:11

som sagt en cykeltur till Rusta.handla några småsaker, bl 4 solcellslampor som jag tyckte Elisabeth o Rickard skulle ha på sin tomt.sen kan man ju köpa fler  om det blir bra ,det lyser väl upp lite i alla fall,,och lätta att placera... stannade till på torget en stund,köpte några äpplen. ..hem o käka  bakade en äpplekaka,som ja var för mätt att smaka på-...ska lägga mej att läsa nu god natt...  

Av Gun Davidsson - 6 augusti 2011 21:34

agneta o jag var ute o åkte en sväng till mantorp först träffa min

dotter o emelia som började gråta när man stormar in..men det gick över fick hålla henne sen gosigt,, pratade med sven-åke  min dans kavaljer med sina 2 barnbarn...sen blev det en snabb fika i mjölby ,för det började regna.... sen drog vi vidare till malexander kyrka konsert med Sara Varga...fullt i kyrkan över 300

pers... trevlig kväll ... gick en sväng på kyrkogården ,letade efter agnethas släkt som har levt där i trakterna... det var en trevlig kväll.




l

Av Gun Davidsson - 4 augusti 2011 22:33

i dag har varit en underbar och härlig dag.min goa vän Agnetha o jag har

varit i rimforsa strand strosat omkring njutit av sol,och  kaffe o lunch

som vi hade med oss...  när vi var där ringde sonen nice...

Sen åkte vi till norsholm hälsade på mina barns farfar gick runt där i 

hans hus där han bor ensam,han är 89 år.han blev så glad för besök..

Vidare sen till brådtom sluss,där det var allsång ca1 500 pers inte dåligt..  

en underbar kväll med sång av åsa sjöberg o claes lövgren. en riktigt härlig kväll.

o mycket tralala.  Tack Agnetha ,du är en fin vän.  

 kommentera gärna i min blogg ,du som läser detta.....

Av Gun Davidsson - 3 augusti 2011 12:06

Nu är det sommar o sol o koskit i hagen...  

I dag är det skänninge marken,men det är nog

varmt att gå där,o mycke folk kan ja tro..

tar det lite lugnt får se vad som händer i dag.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

4 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Min Gästbok

Översätt

RSS

Kaffetaren


Ovido - Quiz & Flashcards