Alla inlägg den 22 maj 2015

Av Gun Davidsson - 22 maj 2015 15:35

          

      Konstigt väder vi har  mest blåst o regn ,men i går var det en riktigt skön dag.  Tog pendeln till

      Norrköping min gamla hemstad    det var vi från stickgänget som åkte 6 st tanter, mötte upp min

      syster  där riktigt roligt att träffa henne längesen sist hon var på så bra humör tyckte väl oxå det

      var roligt att träffas Jag tycker om att gå omkring i Norrköping min gamla hemstad  känner mej 

      ändå lite hemma där ,fast det är längesen jag flyttade till Linköping   43 år sen  herregud låter

     som en hel evighet .....         Lunch i knäppingsborg  fint där fisksoppa på fiskmagasinet

    riktigt god soppa  ja var ialla fall nöjd ..dom andra åt lasagne den gillades inte av nån dom klagade .  

    shoppade lite till var på klippet b.la ....fika  på brödernas cafe´ spårvagn ner till station .hej då syster 

    ses snart igen hoppas jag...  

 

  

 

  

 

 


                      

        

 

 

 

 

           

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

4 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Min Gästbok

Översätt

RSS

Kaffetaren


Ovido - Quiz & Flashcards